جستجو در سایت

تماس با ما: 09361509687  ایمیل: royalproje.ir[ at ]gmail.com

Get Started

پیشبرد فروش به معنی عملیاتی است که به قصد ایجاد ارتباط با مصرف کننده و اثرگذاری در وی طراحی شده و برای جلب نظر یا ایجاد انعطاف در رفتار خریدار به نفع کالای مورد نظر صورت می‌پذیرد به عبارت دیگر پیشبرد فروش یا پروموشن  به معنی مجموعه فعالیت‌های اطلاع‌رسانی است، به طوری که پس از طی یک چرخه ارتباط و ابلاغ صفات، کیفیات، مزیت‌ها و غیره عکس العمل مورد نظر را در خریدار ایجاد نموده و نهایتا تقاضای آن کالا را افزایش دهد؛ به عبارت (Wikipedia،2013؛ Harrell،2008). در حقیقت پروموشن‌ها به منظور بالابردن درک مشتریان از قیمت به کار برده می‌شوند و می‌توانند به صورت‌های مختلف ارائه شوند (Hardesty و Bearden، 2003). از طرف دیگر فهمیدن اینکه مشتریان چگونه به برنامه‌های پیشبرد فروش پاسخ می‌دهند به جهت توسعه تاثیر استراتژی‌های فروش، امری بسیار مهم می‌باشد(Gardner و Strang، 1984). 

اشتراک برای
آپ دیت ودریافت خبرها